Σενάριο μαθητών της ΣΤ΄

Κάποτε σε ένα δάσος ζούσαν 3 γουρουνάκια. Ο μαυρούλης, ο κοκκινούλης και ο καφετούλης.Σκεφτηκαν να κανουν 1 σπιτακι το καθενα,κι ετσι ξεκινισαν.Ο μαυρουλης εχτισε ενα σπιτακι με αχυρα,ο κοκκινουλης ενα σπιτακι με ξυλα και ο καφετουλης ενα σπιτακι με τουβλα.Ομως ο κακος ο λυκος ακουσε τα σχεδια που εκαναν τα 3 γουρουνακια και ετρεξε γρηγορα γρηγορα στο σπιτι του να καταστρωσει ενα σχεδιο για να καταστρεψει τα σπιτακια των μικρων γουρουνιων.Κι ετσι αρχισε η δραση.Τα μικρα γουρουνακια επεζαν χαρουμενα στην αυλη με την χρωματιστη μπαλα τους.Βλεπουν τον κακο το λυκο και τρεχουν γρηγορα μεσα στα σπιιτακια τους.Ο λυκος μολις φτανει εξω απο το αχυρενιο σπιτακι λεει «ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ ΘΑ ΦΥΣΗΞΩ ΜΕ ΘΥΜΟ ΚΑΙ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ»Κι ετσι ο κακος ο λυκος φυσηξε μια φυσηξε δυο τιποτα δεν κουνηθηκε.Μετα νευριασε πηρε μια βαθια ανασα και φυσηξε τοσο δυνατα που το σπιτακι δεν αντεξε και διαληθηκε.Το γουρουκανι αρχισε να τρεχει γρηγορα γρηγορα μεσα στο δασος για να μην το πιασει ο κακος ο λυκος,δεν βρικε το γουρουνακι και πηγε να ριξει και τα αλλα σπιτακια.Τα 2 γουρουνακια που επεζαν με την μπαλα τους στην αυλη,βλεπουν να ερχετε ο κακος ο λυκος και τρεχουν να κρυφτουν στα σπιτακια τους.Μολις εφτασε εξω απο το ξυλινο σπιτακι ειπε «ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ ΘΑ ΦΥΣΗΞΩ ΜΕ ΘΥΜΟ ΚΑΙ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ»Ομως το γουρονακι ουτε που κουνηθηκε.Τοτε ο κακος ο λυκος φυσηξε μια φυσηξε δυο τιποτα δεν καταφερε,ομως μετα νευριασε πηρε μια βαθια ανασα και φυσηξε σαν τον ανεμο,αγρια σαν ανεμοθυελλα που το ξυλινο σπιτακι διαληθηκε.Το κυκηγησε παντου ομως ουτε αυτο μπορεσε να πιασει για να το φαει.Την αλλη μερα ο κακος ο λυκος πηγε να ριξει και το τελευταιο σπιτακι.Το γουρουνακι εμεινε μονο του και δεν ηξερε με ποιον να παιξει.Καθως καθοταν στο σπιιτακι του μεσα βλεπει τον κακο τον λυκο απο το παραθυρο να τρεχει προς το σπιτακι του.Μολις εφτασε εξω απο το σπιτακι ειπε «ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ ΘΑ ΦΥΣΗΞΩ ΜΕ ΘΥΜΟ ΚΑΙ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ»Ομως το γουρουκανι δεν κουνισε ουτε το δαχτυλακι του.Αλλα ο κακος ο λυκος φυσηξε μια φυσηξε δυο τιποτα το σπιτακι.Μετα περνει μια βαθια ανασα και φυσαει δυνατα σαν σιφουνας,ορμητικα σαν 10 τυφωνες αλλα παλι τιποτα το σπιτακι.Σκεφτετε.Τι να κανει για να μπει μεσα;.Ο κακος ο λυκος ηταν και λιγο εξυπνος,σκεφτηκε να μπει απο την καμιναδα μεσα στο σπιτακι.Αλλα το γουρουνακι ακουσε τον λυκο που περπατουσε πανω στην σκεπη και εβρασε μια κανατα με ζεστο νερο και την εβαλε κατω απο την καμιναδα.Ο κακος ο λυκος μπηκε μεσα στην καμιναδα και μολις εφτασε στο τελος της καμιναδας επεσε μεσα στο βραστο νερο και καηκε η ουρα του.Και απο τοτε ειπε «ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΜΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ»!!!Στο δρομο του ειδε την κοκκινοσκουφιτσα,που του ζητησε ενα redbull για να πεταξει και να φτασει πιο γρηγορα στη γιαγια της,για να τις δωσει το gordon που πηρε απο τη μαμα της.Η γιαγια το βραδυ αποκυμηθηκε απο το πολυ ποτο(gordon).Η κοκκινοσκουφιτσα ειχε ξεχασει την πορτα ανοιχτη και μπηκε ο κακος λυκος στο σπιτι της γιαγιας.Ειδε το τελειωμενο gordon και ειπε:Οχ παει η γιαγια.Τωρα στα γεραματα της ηρθε να πιει;ο λυκος πηρε τη γιαγια κοιμισμενη οπως ηταν και την εκρυψε στο κελαρι.η κοκινοσκουφιτσα μεσα στο δασος προσπαθουσε να βρει τροπο να φτασει γρηγορα στο σπιτι της γιαγιας. συναντησε τοτε τα τρια γουρουνακια που προσπαθουσαν να βρουν το λυκο για να τον τιμορησουν.τα γουρουνακια ειπαν το παθιμα τους στην κοκινοσκουφοιτσα.