Παπαδοπούλου Σοφία

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Όνομα: Σοφία
Επίθετο: Παπαδοπούλου
Σπουδές: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. (1991), Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής "Δημ. Γληνός" Α.Π.Θ. (2006)
Σχολείο: 8ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, Τμήμα Ένταξης

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
Γωνιά Η/Υ, Διαδίκτυο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
1.Μαθησιακή ετοιμότητα Α΄τάξης, Ψυχοκινητικότητα: Συντονισμός ματιού - χεριού, Λογισμικό: Tux Paint.
2. Μαθηματικά Α΄ τάξης, Κεφάλαιο 4, Οι αριθμοί από το 1 έως το 5, Λογισμικό: Drawing for children.
3. Μαθηματικά Β΄ τάξης, Κεφάλαιο 22, Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100 - Εισαγωγή στην προπαίδεια, Λογισμικό: Tux Paint.
4. Μαθηματικά Γ΄ τάξης, Κεφάλαιο 24, Οι κλασματικές μονάδες και οι απλοί κλασματικοί αριθμοί, Λογισμικό: Διαδίκτυο, οn line εφαρμογή Μαθηματικών: http://www.mathsisfun.com/numbers/fractions-match-frac-pizza.html.
5. Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Κεφάλαιο 10, Επιλύω προβλήματα, Λογισμικό: Υπολογιστικό Φύλλο (excel).
6. Γλώσσα Α΄ τάξης, Κεφάλαιο: Αντίο θάλασσα, Λογισμικό: Λογισμικό Γλώσσας Π. Ι. Α΄- Β΄.
7. Γλώσσα Β΄ τάξης, Κεφάλαιο 9, Που λες είδα; (επίθετα), Λογισμικό: Ο Ξεφτέρης και η Γραμματική.
8. Γλώσσα Γ΄ τάξης, Κεφάλαιο: Τα χαρτιά ανακυκλώνονται, Λογισμικό: Φυλλομετρητής, Μηχανή αναζήτησης, Επεξεργαστής κειμένου (word).
9. Γλώσσα Γ΄ τάξης, Κεφάλαιο: Γιορτάζω και θυμάμαι, Παραγωγή γραπτού λόγου: κάρτα, Λογισμικό: Λογισμικό Γλώσσας Π. Ι. Γ΄- Δ΄.
10. Γλώσσα Δ΄ τάξης, Ενότητα 7, Λεξιλόγιο της ενότητας, Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (word).
11. Γλώσσα Δ΄ τάξης, Ενότητα 4, Κεφάλαιο: Στάση βροχοσταλίδων, Παραγωγή γραπτού λόγου, Λογισμικό: Παρουσίασης (power point).
12. Γλώσσα Δ΄ τάξης, Ενότητα 4, Κεφάλαιο: Χρησιμοποίησέ το ξανά… και ξανά… Παραγωγή γραπτού λόγου, Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (word), Video you tube: http://www.youtube.com/watch?v=yS54FMM-8Oo
13. Γλώσσα Στ΄ τάξης, Ανθολόγιο Ε΄- Στ΄ τάξης, Κεφάλαιο: Ένα παιδί μετράει τα άστρα Παραγωγή γραπτού λόγου (περίληψη), Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (word).
14. Γλώσσα Στ΄ τάξης, Παραγωγή γραπτού λόγου: Κόμικς, Λογισμικό: Comic strip, μηχανή αναζήτησης εικόνων της Google.
15. Ιστορία Ε΄ τάξης, Κεφάλαιο 5, Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας, Λογισμικό: Hot potatoes.
16. Ιστορία Ε΄ τάξης, Κεφάλαιο 17, Οι γείτονες των βυζαντινών, Λογισμικό: Εννοιολογικής χαρτογράφησης (Cmap)