Κολέρδα Σουλτάνα

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ειδικότητα: Δασκάλα, με θέση οργανικής στην ανατολική Αττική.
Σπουδές: Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΑΠΘ) και Σχολή Ν.Ο.Ε, Τμήμα Νομικής (ΑΠΘ).

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Εργαστήριο Η/Υ, Φορητός Η/Υ, Βιντεοπροβολέας, Διαδίκτυο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Γλώσσα Γ΄ τάξης. Ενότητα 3, "Στη γη και στη θάλασσα". Λογισμικό: Επεξεργαστής Κειμένου (μαθαίνουμε να επισημαίνουμε με διάφορα χρώματα λέξεις του κειμένου που ανήκουν σε διαφορετικό είδος λόγου). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.
 
2. Γλώσσα Γ΄ τάξης. Ενότητα 8, "Έλα στην παρέα μας". Λογισμικά: Γλώσσα Γ'-Δ' του παιδαγωγικού ινστιτούτου (Το εργαστήρι μου-φτιάχνουμε προσκλήσεις). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

3. Γλώσσα Γ' τάξης. Ενότητα 11, "Ήτανε μια φορά…". Λογισμικά: Γλώσσα Γ'-Δ' του παιδαγωγικού ινστιτούτου (Το εργαστήρι μου-φτιάχνουμε κόμικ).Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

4. Γλώσσα Γ' τάξης. Ενότητα 8, "Έλα στην παρέα μας". Λογισμικά: Επεξεργαστής Κειμένου, Πύλη για την Ελληνική γλώσσα-Ηλεκτρονικό Λεξικό (βρίσκουμε σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό τη λέξη τήλε-). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

5. Γλώσσα Γ' τάξης. Ανθολόγιο, από την Ενότητα "Κείμενα για την Οικογένεια", το Ποίημα: "Λούνα παρκ, παππούλη μου!" Λογισμικά: Επεξεργαστής Κειμένου, Μηχανή Αναζήτησης, Λογισμικό Παρουσίασης (δημιουργούμε μια διαφάνεια για κάθε στροφή του ποιήματος με ταπετσαρία εικόνες, που εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης, για το λούνα παρκ). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

6. Μαθηματικά Γ' τάξης. Ενότητα 1, Κεφάλαιο 5o "Πολλαπλασιασμός, Προπαίδεια". Λογισμικά: Μαθηματικά Γ΄- Δ΄του παιδαγωγικού ινστιτούτου (εξασκούμαστε στην προπαίδεια και βλέπουμε τα γινόμενα με παραστατικό τρόπο). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

7. Μαθηματικά Γ' τάξης. Ενότητα 4, Κεφάλαιο 24o "Οι κλασματικές μονάδες και οι απλοί κλασματικοί αριθμοί". Λογισμικά: Φυλλομετρητής, ιστοσελίδα http://e-math.eduportal.gr/ (εξασκούμαστε με ηλεκτρονικές ασκήσεις στους κλασματικούς αριθμούς). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

8. Μαθηματικά Γ' τάξης. Ενότητα 6, Κεφάλαιο 36ο "Δεκαδικοί αριθμοί". Λογισμικά: Μαθηματικά Γ΄-Δ΄ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, εννοιολογικής χαρτογράφησης (Inspiration), πρόγραμμα για τη λήψη στιγμιότυπου οθόνης (Greenshot) (σχηματίζουμε, με εικονικά χρήματα, ποσά που μας δίνονται με δεκαδικούς αριθμούς και αντίστροφα γράφουμε με δεκαδικούς αριθμούς, διάφορα χρηματικά ποσά που μας δίνονται με εικόνες από νομίσματα και χαρτονομίσματα). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

9. Μελέτη περιβάλλοντος Γ' τάξης. Ενότητα 4, Κεφάλαιο: «Κατηγορίες φυτών». Λογισμικά : Επεξεργαστής κειμένου (Word) (ταξινομούμε φυτά). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

10. Ιστορία Γ' τάξης. Ενότητα 5, Κεφάλαιο 8,"O Δούρειος ίππος και η καταστροφή της Τροίας". Λογισμικά: Επεξεργαστής Κειμένου, you tube (βλέπουμε το βίντεο και εντοπίζουμε τις διαφορές που έχει με τα συμφραζόμενα του βιβλίου). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

11. Ιστορία Γ' τάξης. Ενότητα 2, "Ηρακλής". Λογισμικά: Ιστορία Γ΄- Δ΄του παιδαγωγικού ινστιτούτου (παίζουμε με τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τους άθλους του Ηρακλή). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

12. Μελέτη περιβάλλοντος Γ' τάξης. Ενότητα 3, Κεφάλαιο 1, «Τρένα, αυτοκίνητα, πλοία, αεροπλάνα άλλοτε και τώρα». Λογισμικά : εννοιολογικής χαρτογράφησης (Inspiration) (ταξινομούμε τα μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς σε στεριάς, θάλασσας και αέρα). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

13. Μελέτη περιβάλλοντος Γ' τάξης. Ενότητα 2, Κεφάλαιο 4, "Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον". Λογισμικά:Επεξεργαστής Κειμένου, Πρόγραμμα Ζωγραφικής (tux paint), Πρόγραμμα στιγμιότυπου οθόνης (Greenshot) και Περιβάλλον-Η προστασία του δάσους, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (πηγαίνουμε στην ενότητα του λογισμικού "το δάσος κινδυνεύει από εμάς-πυρκαγιές", ακούμε την ιστορία και συμπληρώνουμε τα φύλλα εργασίας). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

14. Μελέτη περιβάλλοντος Γ' τάξης. Ενότητα 2, Κεφάλαιο 3: «Δημιουργήματα της φύσης και έργα του ανθρώπου». Λογισμικά : Εκπαιδευτικό λογισμικό κλειστού τύπου του Υπουργείου Παιδείας ( διακρίνουμε αυτά που δημιούργησε η φύση από αυτά που έφτιαξαν οι άνθρωποι). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

15. Μελέτη περιβάλλοντος Γ' τάξης. Ενότητα 4, "Τα Φυτά και τα Ζώα του Τόπου μας".  Λογισμικά: Εργαλείο web 2 (You tube), Ενννοιολογικής Χαρτογράφησης (Cmap Tools) και Πρόγραμμα Ζωγραφικής (tux paint), (συμπληρώνουμε ημιδομημένους εννοιολογικούς χάρτες). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.

16. Μελέτη Περιβάλλοντος και Ιστορία Γ' τάξης. Θεματική ενότητα 7, κεφάλαιο 1: «Ο πολιτισμός των αρχαίων Ελλήνων», για τη Μελέτη και Θεματική ενότητα 1, κεφάλαιο 3: «Οι θεές του Ολύμπου», για την Ιστορία. Λογισμικά : Διαδίκτυο, πρόγραμμα εικονικής περιήγησης του μουσείου Ακρόπολης (παίζουμε με τη νέα ψηφιακή εφορμογή “Αθηνά, η θεά της Ακρόπολης” www.acropolis-athena.gr και περιηγούμαστε εικονικά στο μουσέιο της Ακρόπολης. Πληροφορούμαστε έτσι για τις διαφορετικές υποστάσεις της θεάς Αθηνάς και τα σύμβολά της και εκτιμάμε την τέχνη και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων). Για να ανοίξετε το αρχείο κάντε κλικ εδώ.