Παρεμβάσεις-Φύλλα Εργασιών

Δραστηριότητες/παρεμβάσεις και φύλλα εργασιών επιμορφούμενων δασκάλων/νηπιαγωγών ανά μάθημα.

Α΄τάξη

-Το σύννεφο έφερε βροχή, Επεξεργαστής κειμένου Word. (pdf).
-Ορθογραφία ρηματικών καταλήξεων ενεστώτα, κεφ. "Βόλτα στο βουνό", Λογισμικά: Λογιστικά Φύλλα (Excel). Κατεβάστε το αρχείο και το Φύλλο Εργασίας σε μορφή pdf καθώς και το αρχείο Excel.
-Επανάληψη / εξάσκηση στην ορθογραφία, Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου. Κατεβάστε το αρχείο σε μορφή pdf καθώς και το αρχείο word.
-Επανάληψη στην ενότητα "Πού είναι ο Άρης;" (Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου-Word)
-Γλώσσα Α΄τάξης. Ενότητα A4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα 1. "Μου χαρίζεις την ουρά σου;" Λογισμικό: Γλώσσα Α΄τάξη online λογισμικό Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Γλώσσα Α΄ τάξης. Ενότητα B6: Το χαμένο κλειδί. Μάθημα 1.Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος. Πατήστε εδώ, Λογισμικό: Γλώσσα Α΄ τάξη online λογισμικό Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (αρχείο PDF).
-Κεφάλαιο:, Αντίο θάλασσα, Λογισμικό: Λογισμικό Γλώσσας Π. Ι. Α΄- Β΄.
-Επανάληψη στην ενότητα «Πού είναι ο Αρης;», Λογισμικά: εξάσκησης και πρακτικής (hot potatoes), παρουσίασης.
-Ενότητα 1η: «Γνωριμία με τους ήρωες», Λογισμικό: ιστοσελίδα διαδικτύου με ασκήσεις online, επεξεργαστής κειμένου.
-Ενότητα 1η "Πού είναι ο Άρης" Λογισμικό: ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας (Ζωγραφική Windows).
-Ενότητα 1η: «Πού είναι ο Αρης», Λογισμικό: ιστοσελίδα διαδικτύου με ασκήσεις online.
-Ενότητα 1η «Πού είναι ο Αρης;», Επανάληψη, Λογισμικό πρακτικής και εξάσκησης (Hot Potatoes).
-Ενότητα 2η, Κεφάλαιο «Πεπόνι πεπόνι (Ππ)», Λογισμικά: ψηφιακό βίντεο-τραγούδι (Youtube) ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας (Τux Paint)
-Ενότητα 2η: «Αντίο θάλασσα», Λογισμικό Γλώσσας Α΄-Β΄ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
-Ενότητα 2η, κεφάλαιο «Αντίο θάλασσα» λογισμικά: ψηφιακό βίντεο (youtube), Γλώσσας Α΄-Β΄ τάξης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας (Tux Paint)
-Ενότητα 2η «Αντίο θάλασσα», Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (Word).
-Ενότητα 2η «Ο κύριος με το καπέλο», Λογισμικό: youtube.
-Ενότητα 2η «Ένα χελιδόνι», Λογισμικό: Γλώσσας Α΄-Β΄ Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Ενότητα 3η, «Θέατρο Σκιών», Λογισμικά: ψηφιακό βίντεο, (youtube) επεξεργασίας κειμένου (word).
-Ενότητα 4, Κεφάλαιο «Μου χαρίζεις την ουρά σου (ΟΥ, ου)», Λογισμικό Γλώσσας Α΄-Β΄ Τάξης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

B΄τάξη

-Με το «σεις» και με το «σας», Επεξεργαστής κειμένου Word. Κατεβάστε το αρχείο.
-Το ταξίδι του χωραχούπα», Επεξεργαστής κειμένου Word. Κατεβάστε το αρχείο εδώ.
-Ενότητα: Που λες, είδα. Λογισμικό κειμενογράφου. Ποιες λέμε αντίθετες και συνώνυμες λέξεις, (αρχείο PDF).
Ενότητα: Που λες, είδα. Λογισμικό κειμενογράφου. Διάκριση του αρσενικού άρθρου "των" στον πληθυντικό από το "τον" στην αιτιατική του ενικού, (αρχείο PDF).
-Κεφάλαιο 9ο:, Που λες είδα; (επίθετα), Λογισμικό: Ο Ξεφτέρης και η Γραμματική.
-Ενότητα 3η: «Στον κόσμο των κόμικς», Λογισμικά: κοινωνικής δικτύωσης (youtube), ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας (tuxpaint).
-Ενότητα 5η: «Πάμε για ψώνια», Λογισμικό: ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας (Natural Art).

Γ΄Τάξη

-Ενότητα 2.1. Πολιτείες ντυμένες στα λευκά. Μάθημα 1. Η πόλη χάθηκε στο χιόνι. Λογισμικό κειμενογράφου Word. Διάκριση αορίστου και παρατατικού. (αρχείο PDF)
-Ενότητα 2.4. Aνθρωποι και μηχανές. Μάθημα 4. Στο Αττικό Μετρό. Λογισμικό κειμενογράφου Word. Διάκριση μετοχής-οντας και -ώντας. (αρχείο PDF)
-Κεφάλαιο: Τα χαρτιά ανακυκλώνονται, Λογισμικό: Φυλλομετρητής, Μηχανή αναζήτησης, Επεξεργαστής κειμένου (word).
-Κεφάλαιο: Γιορτάζω και θυμάμαι, Παραγωγή γραπτού λόγου: κάρτα, Λογισμικό: Λογισμικό Γλώσσας Π. Ι. Γ΄- Δ΄.
-Ενότητα 2η: «Αγαπητό μου ημερολόγιο», Λογισμικό: επεξεργαστής κειμένου (world).
-Ενότητα 2η: «Στη νέα μας γειτονιά», Λογισμικό: Εννοιολογικής χαρτογράφησης (inspiration).
-Ενότητα «Πάλι μαζί», Κεφάλαιο 1ο «Θαλασσινό σχολείο», Λογισμικό παρουσίασης (Power Point).
-Ενότητα «Πάλι μαζί», Κεφάλαιο 4ο «Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας», Λογισμικά: μηχανή αναζήτησης, επιλεγμένος ιστότοπος (του Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων Ημαθίας).
-Ενότητα «Πάλι μαζί», Κεφάλαιο 6ο «Ένα αστείο περιστατικό», Λογισμικό Γλώσσας Γ'-Δ' τάξης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Ενότητα: «Γιορτάζω και Θυμάμαι», Λογισμικό Γλώσσας Γ'-Δ' τάξης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Δ΄Τάξη

-Ενότητα 1η, «Αναμνήσεις του καλοκαιριού» (σελ.13-14), Εντοπισμός του υποκειμένου μέσα σε πρόταση, Λογισμικά: Παρουσίασης, επεξεργαστής κειμένου.
-Ενότητα 1η, «Αστραδενή» (σελ.24-28), Εντοπισμός του αντικειμένου μέσα σε πρόταση, Λογισμικά: Παρουσίασης, Επεξεργαστής κειμένου.
-Ενότητα 7, Λεξιλόγιο της ενότητας, Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (word).
-Ενότητα 4, Κεφάλαιο: Στάση βροχοσταλίδων Παραγωγή γραπτού λόγου, Λογισμικό: Παρουσίασης (power point).
-Ενότητα 4, Κεφάλαιο: Χρησιμοποίησέ το ξανά… και ξανά… Παραγωγή γραπτού λόγου, Λογισμικά: Επεξεργαστής κειμένου (word), Video youtube.

Ε΄τάξη

-Παραδοσιακά παιχνίδια, Φυλλομετρητής, Μηχανές αναζήτησης, Επεξεργαστής Κειμένου. Κατεβάστε το σχετικό αρχείο, (pdf).
-Γραμματική – Χρονική αντικατάσταση, Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου – χρήση διαδικτύου. Κατεβάστε το αρχείο, (pdf).
-Ενότητα 4: «Τα ζώα που ζουν κοντά μας». Υποενότητα: «Αγάπες … με ουρά». Χρήση φυλλομετρητή και λογισμικού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Ενότητα 6: «Οι φίλοι μας, οι φίλες μας». Υποενότητα: «Φίλοι από άλλες χώρες». Χρήση φυλλομετρητή και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. (Υπόδειγμα ηλεκτρονικού μηνύματος που δόθηκε στους μαθητές).
-Ενότητα 6: «Οι φίλοι μας, οι φίλες μας». Υποενότητα: «Ιστορίες με φίλους». Χρήση Comic Strip Creator.
-Ενότητα 7: «Μουσική». Υποενότητα: «Μουσικά όργανα». Χρήση φυλλομετρητή και λογισμικού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Ενότητα: «Η ζωή στην πόλη», Υποενότητα «Διαδρομές στην πόλη», Λογισμικό: google maps.
-Ενότητα: «Οι φίλοι μας, οι φίλες μας», Υποενότητα: «Οι φίλοι γιορτάζουν, Λογισμικό ανάπτυξης έκφρασης και δημιουργικότητας.
-Ενότητα 2: «Η ζωή στην πόλη», Υποενότητα: «Πόλη και πολιτισμός-Πόλη και διασκέδαση», Κλίση επιθέτου -ης,-ης,-ες. Λογισμικό: Πρακτικής και εξάσκησης (Hot potatoes).
-Ενότητα 6: «Οι φίλοι μας, οι φίλες μου», Υποενότητα: «Ιστορίες με φίλους», Προσωπικές αντωνυμίες-αδύνατοι τύποι, Λογισμικό Γλώσσας Ε΄-ΣΤ΄ Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Στ΄Τάξη

-Ενότητα 2η Υποενότητα: «Τόποι-ταξίδια», Λογισμικά: Γλώσσας Ε΄-ΣΤ΄ τάξης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
-Κεφάλαιο: Ένα παιδί μετράει τα άστρα, Ανθολόγιο Ε΄- Στ΄ τάξης, Παραγωγή γραπτού λόγου (περίληψη), Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου (word).
-Παραγωγή γραπτού λόγου: Κόμικς, Λογισμικό: Comic strip, μηχανή αναζήτησης εικόνων της Google.
-Συντακτική δομή των προτάσεων, κεφ. "Aτυχήματα", Λογισμικά: Γλώσσας Ε΄ και Στ΄ Παιδ. Ινστιτούτου. Κατεβάστε το αρχείο (pdf).
-Γνωριμία με τη γλώσσα του διαδικτύου google- yahoo, κεφ. "Γνωριμία με το διαδίκτυο- συσκευές", Λογισμικά: Φυλλομετρητής (και μηχανή αναζήτησης google). Κατεβάστε το αρχείο (pdf).
-Οι προσωπικές αντωνυμίες, κεφ. "Προσωπικές αντωνυμίες", Λογισμικό: Επεξεργαστής κειμένου. Κατεβάστε το αρχείο (pdf).